domingo, 5 de febrero de 2012

Nestorren bataioa - El bautismo de Nestor

Duela bi aste Martak eskatu zidan tarta bat egitea bataio batentzako, berak pensatsatu zuen oparia oso originala eta dezberdina izango zela bere lagunen semearen bataioa ospatzeko. Nire ustez aukeratutako tarta ezin hobea zen, fina eta oso egokia haur baten bataiorako.

Gaur izan da eguna eta esan dit mundu guztia oso gustora geratu dela bai itxura eta zaporeagatik...pozten naiz!!!!

Gailetak nik aukeratutakoak izan dira, normalean bataio edo jaiotza batentzat  kotxeak edo kulunkari zaldiak egiten ditut, souvenirren gisa ematen direlako, baina kasu honetan gailetak umeentzako ziren eta egokiagoa   iruditzen zitzaidan body batzuk eta pelutxezko hartzak egitea. Tartan azaltzen diren pelutxeak bezela distiratsu egin nituen.



Hace dos semanas Marta me pidió que hiciera una tarta para un bautismo, le pareció que sería n regalo original y diferente para celebrar el bautismo del hijo de unos amigos. A mi entender, la tarta elegida no podría haber estado más acertada, muy fina y apropiada para la ocasión.

Hoy fue el gran día y me dijo que todo el mundo quedó muy contento tanto con el aspecto como con el sabor... me alegro!!!!

Las galletas las elegí yo, normalmente para nacimientos y bautismos siempre hago los cochecitos y los caballitos mecedores porque se suelen entregar a modo de souvenir, pero en este caso eran para los nenes asi me pareció más apropiado hacer unos bodies y unos ositos de peluche, Los hice, además, con el mismo brillo que tienen los que aparecen en la tarta.









No hay comentarios:

Publicar un comentario